Söndag

publicerat i Allmänt;
Hejsan!
 
Veckan har varit helt underbar och vi har haft strålande väder måste jag säga, äntligen vår!!:)
Vi har mest varit hemma men ute på långa sköna promenader och kevin är mer och mer vaken under promenaderna och ligger och tittar spännande på allt runt omkring.
Han har verkligen börjat se och vara med vad som händer, och på tal om hans händer, hans nya favorit sysselsättning är att känna på mitt ansikte med båda lena strykningar till direkta höger krokar haha.
Vi har i allafall börjat räkna ut hur vi ska hålla honom nöjd under dagarna, vi har upptäckt att han klarar max 1 ½ timme nöjd för att sedan bli grinig och då måste han sova, även om det bara handlar om 20min.
Så då tar jag honom i selen och går runt lite med han och puttar han lätt på rumpan och han somnar inom 10min.
Sen när han vaknar är han helt underbart go! han har även små "skrattat" lite när jag kittlar han under fötterna för han e sjukt kittlig haha.
 
håller på med ett litet projekt hemma och göra om ett gammalt Lack bord från ikea som vi haft stående till ett nattduksbord till kev.
Mönstret på det kommer gå samma som byrån med djuren.
Får visa sen när det är klart!:)
 
 

Kommentera inlägget här :