Mindre roligt

publicerat i Allmänt;
I går flyttade en av våra hundar, Chaali, hem till min bror och hans fästmö och deras 4 barn pga att vi inte kan ha kvar henne hemma längre.
Det är absolut inget fel på henne utan det var mer att det var en påfrestning på mig att när mannen jobbar ha hand om 2 stycken hundar samt ett litet barn.
Jag kan inte gå ut med dom och barnvagnen då dom drar ganska mycket (Sibirien husky's) och dom har en tendens att dra åt olika håll också.. ena får man släpa ,andra släpar oss..:)
Men det känns bra att hon fortfarande är inom familjen då vi har haft henne i 4 år. och hon kommer nog få det super bra hos min bror då det finns betydligt mer att göra och många barn att leka med då hon älskar barn.
Vi har inte haft så mycket tid att stimulera henne så det har varit lite jobbigt men nu är det nog bättre!:)
Kevin fick första gången träffa sin Stora morbror och han hade klätt upp sig så fint (kevin alltså)
 
Chaali
 
Kevin
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Va söt han är och va stor han blivit!

Svar: han växer så in i bombens! han kommer nog att bli lång tror jag, han är redan ny för lång för skötdynan hehe, får lägga nå mjukt efter annars slår han i hälarna i bordet , ska bli intressant på tisdag och se mått/vikt
Marie Dahlén

Kommentera inlägget här :